Natrag

Sudjelovanje DKE – Ureda MEDIA Hrvatske u sklopu Međunarodnog filmskog festivala u Berlinu!

DKE – Ured MEDIA Hrvatske donosi pregled sudjelovanja Ureda u sklopu Međunarodnog filmskog festivala u Berlinu, odnosno u okviru Industry Sessions programa!
Back

CED - Croatian MEDIA Office participating at the International Film Festival in Berlin!

CED - MEDIA Office Croatia presents an overview of its participation in the International Film Festival Berlinale (the Industry Sessions)!
Autor
Author
DKE – Ured MEDIA Hrvatske
Objavljeno
Date
Thursday
23
March
2023

Fokus ovogodišnjeg Industry Sessions programa Europskog filmskog sajma u Berlinu bio je na istraživanju europske publike, postavljajući pitanje „Kakve filmove, serije i dokumentarce Europljani gledaju, a što bi željeli gledati?“, pružajući sudionicima informacije o ukusima i preferencijama publike u Europi s ciljem da im pomogne doprijeti do šire publike diljem Europe. DKE - Ured MEDIA Hrvatske tom je prigodom sudjelovao na nekoliko događanja, među kojima je i prezentacija 'MEDIA Outlook - Your European Audience at a Glance'. Naime, Europska je komisija provela opsežnu anketu u više zemalja, prvu takve vrste u Europi, promatrajući samu publiku, a čije su rezultate potom predstavili i analizirali stručnjaci iz industrije. Detalje o navedenom događanju moguće je pronaći na poveznici.

Osim toga, Martina Petrović, voditeljica DKE – Ureda MEDIA RH, sudjelovala je u sklopu Think Tanka pod nazivom 'Strategije publike za održivu, raznoliku i neovisnu budućnost', čiji je domaćin bio TorinoFilmLab. Ova intimna radna skupina raspravljala je o različitim načinima povezivanja s publikom, posebice nakon razornog razdoblja pandemije, tijekom kojeg se kino publika smanjila, a digitalne platforme suočile s određenim izazovima. Konkretno, Martina Petrović bila je dio skupine koja se fokusirala na pitanje "Kako profesionalci audiovizualne industrije mogu učinkovitije surađivati ​​kako bi osigurali da produkcija usmjerena na publiku podržava uspjeh u svakoj fazi izdanja, obuhvaćajući različite platforme i prelazeći granice?". Cijelo izvješće Think Tanka moguće je pronaći na poveznici.

Naposlijetku, DKE – Ured MEDIA RH sudjelovao je i u sklopu KIDS Regio događanja, organiziranog u suradnji s Cine Regio Documentary. KIDS Regio fokus je stavio na način na koji etiketa dječjeg filma može biti i prokletstvo i blagoslov. Jedna od gošći događanja bila je i Marina Andree Škop (PomPom Film), razgovarajući o izazovima i mogućnostima koje nosi oznaka "film za djecu" u fazi oživljavanja projekta. Više o KIDS Regio programu moguće je pronaći na poveznici.

Osim toga, ponosno naglašavamo kako je u sklopu ovogodišnjeg Međunarodnog filmskog festivala u Berlinu premijerno prikazano čak 18 filmova koje je podržao Potprogram MEDIA.

During this year's European Film Market Industry Sessions the focus was on exploring the European audience, asking the question “What kind of films, series, and documentaries do Europeans watch, and what would they like to watch?”, providing the participants with information about audience tastes and preferences in Europe.

CED - MEDIA Office Croatia participated in several events on that occasion, including the presentation 'MEDIA Outlook - Your European Audience at a Glance'. The European Commission carried out an extensive multi-country survey, the first of its kind in Europe, looking into the audience itself, which was then presented by industry professionals. A complete report is going to be published in the following weeks.

In addition, Martina Petrović, Head of CED - MEDIA Office Croatia, participated in 'Think Tank: Audience Strategies for a Sustainable, Diverse and Independent Future’, co-hosted by TorinoFilmLab. This intimate working group debated different ways to connect with audiences, especially following the disruptive pandemic period, during which cinema audiences have shrunk and digital platforms have faced certain challenges. Martina Petrović was a part of the breakout room focusing on the question “How can the audiovisual industry value chains collaborate more effectively to ensure that audience-centered production supports success at every stage of a release, across platforms and borders?”. The entire Think Tank report can be found at the link.

Finally, the Croatian MEDIA desk also participated in the KIDS Regio event, organised in cooperation with Cine Regio Documentary, focusing on how the label ‘children's film’ can be both a curse and a blessing. One of the guests at the event was the Croatian producer Marina Andrea Škop (PomPom Film), who discussed the challenges and opportunities of the label "film for children" while bringing a project to life. More about the KIDS Regio programme can be found at the link.

We also proudly emphasise that 18 films supported by the MEDIA Sub-programme were premiered at this year's International Film Festival Berlinale.

Linkovi
LINKS
Nema linkova.
No links found.
DOCUMENTS
DOKUMENTI
Nema povezanih dokumenta.
No links found.
Ova internetska stranica koristi kolačiće (cookies) za potrebe analize statistike posjeta. Pri tome se ne prikupljaju niti obrađuju osobni podaci. Korištenjem stranice prihvaćate i njene uvjete korištenja.