Svake godine dok.inkubator odabire osam dokumentarnih projekata koje predstavljaju timovi redatelja, urednika i producenata za rad u sklopu tri intenzivne rezidencijalne radionice.
Program filmskim stvarateljima iz cijelog svijeta nudi individualno vodstvo renomiranih mentora tijekom razdoblja postprodukcije te im pomaže da zaključe snažnu dramaturgiju završne verzije kako bi dosegnuli široku međunarodnu publiku izgradnjom pametne distribucijske strategije te koristeći nove digitalne tehnologije i pametne online marketinške alate.
Više od 25 iskusnih tutora – producenata, montažera nagrađivanih filmova te kreativnih stručnjaka za odnose s javnošću i marketing – pružit će polaznicima individualno mentorstvo, a cilj im je nadahnuti sudionike da pronađu vlastiti način pričanja svoje priče kojim će doprijeti do publike. Program se temelji na individualnom pristupu i pruža individualni razvojni plan za svaki projekt, s obzirom na to da je svaki drugačiji i zahtijeva jedinstven pristup, znanje i podršku.
Program će se odvijati kako slijedi:
Tijekom prve sesije sudionici i njihovi mentori traže "DNK" svakog filma. U sobama za montažu usredotočuju se na pripovijedanje i počinju postavljati osnovna marketinška pitanja. Druga sesija fokusira se na pronalaženje pravog smjera filma. Sudionici će tako imati priliku testirati svoje trenutačne grube rezove pred važnim donositeljima odluka i razgovarati s njima o mogućnostima distribucije. Naposljetku, tijekom treće sesije dovršava se montaža filmova, a ostatak sesije posvećen je marketingu i pripremama službenog predstavljanja projekata unutar industrije na pretpremijeri dok.inkubatora.
Poziv je otvoren za timove urednika, redatelja i producenata, a prijave se obavljaju putem sljedeće poveznice. Rok za prijavu je 27. siječnja 2025.!
Materijali za prijavu uključuju grubu verziju filma s engleskim titlovima ili izbor montiranih scena u trajanju od 40 do 90 minuta, poveznicu na prethodni film redatelja, poveznicu na prethodni film urednika – po mogućnosti dugometražni dokumentarni film i tri fotografije iz filma, kao i informacije o projektu (kratki sinopsis, obrada filma temeljena na snimljenom materijalu, motivacijska pisma svih članova tima, okvirna strategija distribucije, plan financiranja filma te portretne fotografije redatelja, urednika i producenta, njihovi kratki životopisi i kontakt podaci).
Prijave za ulogu promatrača možete pronaći ovdje, a rok za prijavu je u tom slučaju 10. ožujka 2025.!
Kako bi se i projekti s ograničenim budžetom imali priliku priključiti, program razmatra svaki projekt i njegovu financijsku situaciju, produkcijske mogućnosti, kao i mogućnost dobivanja dodatnih sredstava, pojedinačno. Zbog toga program nudi popuste i stipendije uz individualne stope naknade pa većina projekata ne plaća punu naknadu. Naknade za sudjelovanje kreću se od 4500 do 15.400 eura. Naknada za promatrače u sklopu dvije radionice kreće se od 1200 do 1600 eura (može se individualno prilagoditi).
Naknada pokriva tri intenzivne rezidencijalne radionice (uključujući smještaj, doručak, ručak i nekoliko zajedničkih večera za umrežavanje za tim od tri osobe, sobu za montažu i najam tehničke opreme), individualno dubinsko mentorstvo montaže s dodijeljenim mentorom montaže, kao i marketinške, distribucijske i druge vrste konzultacija, mogućnost za prikazivanje grube verzije projekta međunarodnim selektorima festivala, marketinške materijale iskoristive za daljnju distribuciju (trailer, finalni sinopsis i drugi materijali), organiziranu opsežnu PR kampanju i slično. Sudionici sami pokrivaju i organiziraju putovanje do lokacija radionica.
Više informacija o programu moguće je pronaći ovdje.
Program je podržao Potprogram MEDIA Programa Kreativne Europe.
Every year dok.incubator selects 8 documentary projects represented by director, editor and producer to work with in the frame of three intensive residential workshops.
The programme offers filmmakers from all over the world individual guidance through the post-production period by renowned tutors and leads them to conclude strong dramaturgy of the final cut to reach a wide international audience by building a clever distribution strategy using new digital technologies and smart online marketing tools.
More than 25 experienced tutors: producers, editors of award-winning films and creative PR and marketing experts will provide the participants with individual mentoring, and they will aim to inspire the participants to find their own way of telling their stories – and how to get them to the audiences. The programme is based on an individual approach and provides a tailor-made development plan for each project, since each is different and requires unique approach, knowledge and support.
The programme will take place as follows:
During the first session the participants and their tutors are looking for the "DNA" of each film. In editing rooms, they focus on storytelling and start asking basic marketing questions. The second session is about finding the right direction of the film. Participants have a chance to test their current rough cuts on important decision makers and discuss their distribution possibilities with them. Finally, during the third session the editing of the films is finalised, and the rest of the session is dedicated to marketing and preparations of the official presentation of participating projects within the industry at the dok.incubator preview.
The call is open to teams of editors, directors and producers, and applications are made through the following link. Application deadline is January 27, 2025!
Application materials include an English-subtitled rough cut of the film or a selection of edited scenes with a length of 40 – 90, link to director’s previous film, link to editor’s previous film – preferably documentary feature and three stills from the film, as well as information about the project (short synopsis, film treatment based on the shot material, motivation letters from all the team members, rough distribution strategy, financing plan of the film and portrait photo of the director, editor and producer, their short CVs and contact details).
Observers' applications can be found here, and the application deadline for this role is March 10, 2025!
In order to include projects with a limited budget, the programme considers each project and its financial situation, production possibilities as well as the possibility to get additional funding, individually. Thus, it offers discounts and scholarships leading to individual rates of the fee and to the majority of the participating projects not paying the full fee. The fees range from 4.500-15.400 euros. The observers' fee for participation in two workshops ranges from 1.200–1.600 euros (can be individually adjusted).
The fee covers three intensive residential workshops (including accommodation, breakfast, lunch, and some joint networking dinners for a team of 3 people, editing room, and technical equipment rental), individual in-depth editing mentoring with an appointed editing tutor as well as marketing, distribution and other types of consultations, the possibility to screen your rough cut to international festival selectors, marketing materials usable for further distribution (trailer, final synopsis, and other materials), an extensive PR campaign organized, etc. Participants cover and organize their travel to the workshop locations individually.
More information about the programme is available here.
dok.incubator is supported by the Creative Europe MEDIA programme.