01/03/2019

Otvorene prijave za radionicu razvoja marketinških strategija pod vodstvom Mathiasa Noschisa (Alphapanda), eminentnog stručnjaka za digitalni filmski marketing

DKE – Ured MEDIA Hrvatske organizira dvodnevni program usavršavanja s Mathiasom Noschisom, osnivačem Alphapande, marketinške agencije posvećene filmu. Program će obuhvatiti predavanje, radionicu i individualne konzultacije.

Dodatne informacije

DKE – Ured MEDIA Hrvatske poziva producente, redatelje, distributere, marketinške stručnjake da se prijave na intenzivni program usavršavanja u području filmskog marketinga. Tijekom dvodnevnog programa polaznici će imati priliku svladati elemente uspješnih filmskih marketinških strategija (tržišno pozicioniranje, detektiranje ciljane publike, benchmarking), putem praktičnih vježbi primijeniti naučene tehnike na aktualnom filmskom primjeru te će biti u mogućnosti imati individualne konzultacije s voditeljem radionice Mathiasom Noschisom u svrhu poboljšanja marketinške strategije vlastitog projekta. Radionica će se održavati 4. i 5. travnja u Zagrebu, besplatna je za sudjelovanje i odvija se u potpunosti na engleskom jeziku.

Mathias Noschis je strateg za filmski marketing s dugogodišnjim iskustvom u odnosima s javnošću, oglašavanju i brendiranju. Osnivač je Alphapande, marketinške agencije za film specijalizirane za razvoj marketinških strategija i implementaciju društvenih medijskih kampanja za nezavisne kao i visokoproračunske filmove. Popis klijenata agencije uključuje 20th Century Fox, Warner Bros., Under the Milky Way te mnoge nezavisne europske produkcijske kuće. Recentni naslovi za koje je Alphapanda pripremala kampanju jesu „Touch Me Not“, rumunjske redateljice Adine Pintilie za koji je osvojila nagradu Zlatni medvjed na Berlinaleu 2018., „The Guest“, talijanskog redatelja Duccia Chiarinija, prikazan u Locarnu 2018., „Another Day of Life“, redatelja Raúla de la Fuentea i Damiana Nenowa, koji je prikazan na filmskom festivalu u Cannesu 2018., te visokoproračunski filmovi „Bohemian Rapsody“, „The Favourite“ i „Smallfoot“. Alphapanda također vodi promidžbu Europskih filmskih nagrada.      

PROGRAM RADIONICE:

Četvrtak, 4. travnja

  • predavanje o filmskom marketingu za producente (otvoreno za javnost)
  • radionica razvoja marketinških strategija na konkretnom filmskom primjeru (10-12 polaznika)

Petak, 5. travnja

  • individualne konzultacije (4 polaznika s projektom)
     

PRIJAVA ZA SUDJELOVANJE NA RADIONICI:

Prijave su otvorene do 25. ožujka. Svi materijali moraju biti dostavljeni na engleskom jeziku.

Za radionicu razvoja marketinških strategija:

  • životopis
  • kratko motivacijsko pismo – zašto želite sudjelovati na radionici

Za individualne konzultacije:

  • životopis
  • kratko motivacijsko pismo
  • sinopsis i prošireni scenoslijed (treatment)

Tražene materijale pošaljite, molimo, na adresu e-pošte:

martina.petrovic@mediadesk.hr s naznakom „Prijava za radionicu“.



Kreativna_europa_media Havc Ministarstvo_kulture Euroimages Efp Obs Europa_cinemas


Potprogram MEDIA

Potprogram MEDIA Europske unije, namijenjen europskoj audiovizualnoj industriji, omogućuje potporu europskim filmašima u razvoju novih filmova, traženju partnera i pronalasku publike izvan nacionalnih granica. Njegovim sustavima pružanja financijskih sredstava olakšano je sufinanciranje filmova manjih producentskih tvrtki, koje se najčešće susreću s poteškoćama u pronalaženju novih izvora financiranja. Potprogram MEDIA također podupire razvoj i distribuciju tisuću filmova godišnje, uključujući među inima igrane i dokumentarne filmove, televizijske dramske serije i nove medijske vrste.

DESK KREATIVNE EUROPE – URED MEDIA HRVATSKE

Desk Kreativne Europe – Ured MEDIA, koji djeluje u sklopu Hrvatskoga audiovizualnog centra, radi na promidžbi i širenju informacija o Potprogramu Europske unije MEDIA, što je namijenjen razvoju i unapređenju europske audiovizualne industrije.

DKE – Ured MEDIA blisko surađuje s Izvršnom agencijom za obrazovanje, audiovizualnu politiku i kulturu (EACEA) te pruža savjetodavnu pomoć svima onima koji žele sudjelovati u Potprogramu MEDIA i njegovim aktivnostima kao što su stručno usavršavanje, razvoj projekata, razvoj publike, distribucija, festivali i pristup tržištima.

Kontakt

Desk Kreativne Europe – Ured MEDIA
Martina Petrović, voditeljica

tel. +385 1 465 5434
faks +385 1 465 5442
martina.petrovic@mediadesk.hr