12/06/2012

Hrvatski dokumentarni film Gangster te voli dobio potporu za televizijsko prikazivanje Programa MEDIA!

Izvršna agencija za obrazovanje, audiovizualnu politiku i kulturu objavila je na svojim internetskim stranicama rezultate potpore televizijskomu prikazivanju na temelju natječaja 23/2011 (drugi rok) koji otkrivaju da je producentska tvrtka Subcultura Films iz Rumunjske za hrvatski dokumentarni film Gangster te voli redatelja Nebojše Slijepčevića uspjela steći sredstva u iznosu od 25.000 eura.

Cilj je potpore televizijskomu prikazivanju poticanje financiranja igranih, dokumentarnih i animiranih filmova europskih producentskih tvrtki. Ona podrazumijeva sudjelovanje, odnosno suradnju, najmanje triju televizijskih kuća na projektu, a dokumentarni film Gangster te voli ostvario je koprodukciju s čak devet europskih televizijskih kuća - njemačkim ZDF/ARTE-om, rumunjskim TVR-om, HRT-om, poljskom TVP Kulturom, estonskim ERR-om, slovenskim RTV Slo, irskim TG4, mađarskim Duna TV-om i latvijskim LTV-om.

Film Gangster te voli, koji je rezultat koprodukcije hrvatskih tvrtki Restart i FadeIn te rumunjske Subcultura Films i njemačke Kloos & Co., trenutno je u fazi montaže i snimanja završenih scena, a premijera se očekuje na jesen 2012.

martina.petrovic@mediadesk.hr